Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V92ě64r64a 81J15a79n96ů

27. 7. 2015 8:43

Nedá mi to, abych neokomentovala Verči článek.

Ano, musím se přiznat, že když jsem bezmála po 25ti letech sedala v Sapě na jednostopé vozidlo, neměla jsem právě euforické pocity z toho, co bude následovat, ale 1) jsem stašně zvědavá a takový výlet si prostě nemohu nechat ujít, 2) když už jsem tady, tak to prostě musím dát, vždyť tu na skútru jezdí kdejaká micina v podpadkách, 3) "Kdo se bojí se.e" v síni". Tak jsem to prostě dala a bylo to super. R^

0 0
možnosti

Moc hezké fotky, kouzelná krajina R^

0 0
možnosti
Foto

moc děkuji za milá slova V

0 0
možnosti

takové milé povídání R^

0 0
možnosti

A43l89e30n22a 68O58u64z85k90á

26. 7. 2015 11:12

Nádhera.. :) děkuji za sdílení, je to krása a těším se na všechno další kolem.... Díky moc!

0 0
možnosti

Dík. Jsem vděčný za vaše příspěvky, na rozdíl od   psaní , fotek psů a koček,kterými se to tady hemží. Píšete o zážitcích z míst, kam se asi už  nikdy nedostanu. Ještě jednou-dík

1 0
možnosti

R^ Dík, moc rád se vrátím k Vašim starším blogům:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS