Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné fotografie i psaní :-)

0 0
možnosti
Foto

Před pěti lety jsem v takovém bungalovu u Tulumu také pobýval - hezké připomenutí toho pohádkového místa.. Yucatán je však úžasné místo i na cestování: památky, příroda, lidé, kulinářské zážitky, cenote...

Moc hezký blog

0 0
možnosti
Foto

Parada. Kdysi jsem projel a prosel od Patagonie az do Mexico City a tam mi slohli fotak i s pametovkama. Zustalo mi mozna 10 fotek z mailu. Tak si rad tyhle pohledy vybajuju aspon z fotek jinych lidi. Diky a karma.

0 0
možnosti
Foto

J30a74n27a 58M12a34j26o43v65á

24. 1. 2016 11:31

Krása...moc jsem si váš blog užila a těším se na další :-).

Všechny postřehy a fotky jsou kouzelné...a želvy naprosto úžasné.R^

0 0
možnosti
JM

Opravte si tu "pláš", fotky jsou prima, ale tohle působí rušivě:-)

1 0
možnosti
Foto

ono tam toho na konec bylo víc, děkuji za upozornění ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 707x
Jsem zdravotní laborantka, tato práce mě sice baví, ale daleko radši se věnuji focení. Velice toužím po tom stát se skutečnou fotografkou. Navštívila jsem spoustu zajímavých míst a ráda bych se s ostatními podělila o své postřehy ale hlavně o fotografie. Další mojí velkou láskou je dobré jídlo, ráda zkouším nové věci a nebojím se experimentovat.

Mou další tvorbu můžete najít zde: http://www.flickr.com/photos/veronikajanu/
https://www.facebook.com/veronikajanu.photograpy
http://www.veronikajanu.cz/

Seznam rubrik