Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Fascinující reportáž ze zajímavé země R^

0 0
možnosti

Těšila jsem se na fotku s baobama . Je to opravdu zvláštní strom, který se vyskytuje tam a v Australii. Hezké čtení i fotkyR^

1 0
možnosti

Veroniko, díky za opět vydařený popis pokračování cesty. Moc prima se to čte i prohlíží fotky. Parádní,!:-)))

1 0
možnosti
Foto

R^ už je mi po Africe zase smutno.....

0 0
možnosti
Foto

V50ě45r87a 46J92a13n25ů

5. 7. 2016 17:24

Tak mě tedy ne, nějak mě to tady nechytlo, ale nicméně jsem ráda, že jsem vše prožila. Každá životní zkušenost je důležitá a přináší obohacení.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS