Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Veroniko, číst Vaše blogy je čistá radost. Píšete to tak, jak to prožíváte - online. Skvělé! Ať se cesta vydaří až do konceR^

Na Madagaskar mám nezapomenutelnou vzpomínku - a sice: krátce po revoluci tam odjel delegát nové cestovky s turisty. A šéf kanceláře, kamarád, chtěl vědět jak se mu tam vede, tak mi dal telef.číslo do hospody, kde ten večer byli na večeři. My měli telefon služební-gratis. Ten delegát-kamarád, když ho číšník zavolal k telefonu, překvapením málem oněměl. Bylo to na Silvestra:-)

0 0
možnosti
Foto

moc děkuji za milá slova :-) vždy mě potěší, když zjistím, že mé zápisky někdo s radostí čte V

0 0
možnosti

J14a70r53a 83R91a13n74k

29. 5. 2016 19:49

R^diky za napad, mam to sice o mnoho hodin dal, ale na pujcovnu aut jsem docela zapomela a o nejakych vlakovych ci autobusovych moznostech toho na netu moc neni, i kdyz v Lonely planet urcite neco bude. Tesim se na pokracovani.

0 0
možnosti

paráda R^ Užijte si zážitky a těším se na pokračování :-)

0 0
možnosti

R^Už se těším na další vyprávění a fotky, Madagaskar jen tak někdo nenavštíví a cestopisy co jsem viděla bývají velice zajímavé.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS