Diskuse

Road trip Madagaskar - nejdelší den

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Parádní pokračování - moc hezky to píšete Veroniko, a fotky jsou taky prima.

Díky, že jedu s vámiV:-)R^

3 0
možnosti
Foto

V59ě86r95a 47J98a53n32ů

7. 6. 2016 14:31

Tento zážitek ve mě zůstal po celou dobu pobytu a někde vzadu v hlavě mi stále blikalo varovné světýlko, že se kdykoliv může stát cokoliv. Verča totiž při té děsivé noční cestě zpět usnula a tak jsem Michala udržovala při vědomí já. Nikdy nezapomenu na náklaďáky řítící se buď s dálkovými světly, nebo zase téměř neosvětleni, proti nám na úzkých cestách, kde nebylo vidět zda je ještě krajnice a nebo už spadneme ze srázu. Pouliční světla Tany jsem vyhlížela jako nikdy nic.

3 0
možnosti