Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za nádhernou fotoreportáž. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Já jsem si vždy během mé dvojí návštěvy Japonska /tedy především Tokia/ vytyčil jako zásadu "chovat se s pokorou a úctou" ke všemu co vidím, zažívám a prožívám. Nikdy jsem tohoto přístupu nelitoval :-)

0 0
možnosti

Ta fotka sloupů je užasnáR^. V Japonsku jsem byla už je to téměř 20 let a tenkrát jsem byla v úžasu z té hustoty obyvatel, jak jedno velké mraveniště.;-) Památky byly i tehdy plné turistů, dětí ze škol a focení bylo náročné.

0 0
možnosti

Opět skvělé vyprávění z Nipponu:-))

Z toho množství lidí bych byla taky zralá na slzy...

(vždycky jsem toužila po cestě na Machu Picchu. Teď když vidím v dokumentech ty davy, mě to přešlo).

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS